2012. június 12., kedd

nem vagyok elég trendi

ma a reggeli kávézás közben hirtelen izgalomba jöttem. mint a gyerek, aki kapcsol, hogy "már csak ötöt kell aludni" és megyünk nyaralni, vááááá. kicsit megremegett a kezem és mintha a kávét is gyorsabban kavargattam volna. elképesztően várom. és nem csak azért, mert rémes hét vár rám addig. bé előtte való nap még fellép + esküvőt dekorálunk, így nagyon kiérdemelt lesz a vasárnap kezdődő pihenés...  én meg itthon fogok trónolni és ezerrel gyártom az újságpapírkoszorúkat, jee. zs. kérdezte reggel, hogy minek szívatom magam ilyenekkel? mondom azért. mert. mert ezeket a dekorokat általában mind magamnak csinálom... a saját szépérzékem kedvéért, no meg ha valami tetszik, akkor megcsinálom és kész, még ha bele is gebedek. úgyhogy hajrá újságpapír, pár napig össze leszünk kötve egymással :)

*******************************

egyébként meg. a ZÖLDBORSÓRÓL akartam értekezni. meg valami olyasmiről, hogy nagyon XXI. századi vagyok úgy tűnik. már a spenót is feszegette a határokat, amikor két zacskónyit főztem két nagy lábosban, mert másképp be sem fértek, így egy óra múlva lett egy alig-valamennyi fonnyasztott spenótom és újabb óra múlva egy alig-valamennyi főzelékem... három lábos és két óra az egyébként 20 perces melóra? nem, nem vagyok elég trendi öko bio mittomén, de én ezen fennakadtam.
aztán a hétvégén ugye bé beállított a zsák zöldborsóval. aminek és nagyon örülök és friss, zsenge, bio és minden más, de vazze, mutasson már valaki egy embert, aki 2012-ben ráér arra, hogy két órát eltöltsön azzal, hogy egy kisebb lábosnyi zöldborót kioperáljon a héjából főzés előtt, így az egyébként szintén 20 perces főzelék főzési idejét egy olyan 3 órára növelve... és nem, nem ciki ezt bevallani. én magamban dörmögtem, bé persze segített (kettőnknek majdnem másfél óra volt - szerinted???), bé meg szórta az igét, hogy ne nyafogjak és anyáink ezt így csinálták, meg milyen friss, stb. aha. fél óra múlva csendben dolgozott... háromnegyed óra múlva pedig odaszóltam neki, hogy nyugodtan mondja ki hangosan amire gondol, hogy a picsába kívánja az egészet :)))))) (a mosolyából értettem: így van, de juszt sem fogja kimondani.)

szóval kérem alásan, én az elmélettel tök egyetértek és én is nagyon örülök neki, hogy friss volt meg minden. de baszki. ha a következő fél éveben valaki elém tesz egy szem zöldborsót, valószínűleg megfojtom :)

(nevelési célzattal egyébként megtartottam párat megmutatni almának, együtt kiszedtük, nagyon tetszett neki. gondoltam, azért ne higgye már a gyerek, hogy a zöldborsó a befőttesüvegben terem. erről beugrott egy kép, hogy kiskoromban mennyire élveztem a zöldborsó kiszedését... ez azt jelenti, hogy én csináltam. na anyám sem volt teljesen hülye, jól van :))))))))))))))

őszinte nem-vagyok-elég-trendi bejegyzésemet olvashattátok.


1 megjegyzés:

  1. na mi ezt úgy csináljuk, hogy beülünk az ncis elé, és két ncis alatt kifejtünk egy vödör borsót:)

    VálaszTörlés