2012. június 2., szombat

gyorsan

ezt megszívtam... még egy órát aludhattam volna, de felébredtem (felébresztettek, de ha azt írom, hogy bé pont fél 7-kor találta ki, hogy horkolnia kellene, akkor úgy tűnne, hogy nem örülök neki, hogy végre itthon aludt, pedig de :))) éjjel fél 1-kor még kint ültünk a kertben és csodáltuk az új trambulint. tulajdonképpen viszonylag nehéz bármi mást csinálni, mert maga a kert nem sokkal nagyobb ugyebár, így az ember kénytelen bámulni :) tegnap az egész napot végigrohantam és dolgoztam, és azon filóztam, hogy a jövő hét is remeknek látszik, mert mindent, amire most nem volt idő, áttettem oda. király lesz.

és akkor nemsokára irány a virágokért, irány a dekoráció... :) az eget lesem, ne essen, de legfőbbképpen ne fújjon a szél, ha lehet, de ki tudja, hogy lehet-e, majd ott derül ki, csak akkor koncepciót kell váltanom majd a szalvétákkal, ami elég nehéz lesz. megoldjuk. mindent megoldunk. utána rohanás zsúrba. ami egyébként nagyon várok. főleg a leülök és elégedett tekintettel nézem a gyerekeket részt :) (láv)

és akkor nem tudok tovább írni, mert felkeltek. ennyi. majd :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése