2011. szeptember 27., kedd

és akkor

ma szigorú vagyok. legalábbis próbálok az lenni. vagy csak fáradt és álmos és inkább úgy aludnék? :)
mindenesetre még befejezem az elrámolást és egy nagy bögre kávét ölelgetve fogom szemügyre venni a gondolataimat.

hát lassan elérkezik az október vége, ami ebben a pillanatban nem csak azért izgalmas számomra, mert akkor kezdődik az ovi, hanem azért is, mert nem tudom hogyan tovább anyagilag. vicces ez az ország, ahol azt mondják szülj sok gyereket, de egy munkahelyen már akkor is megsértődnek ha akár egy van. minden főnök valahogy elfelejti, hogy ő is volt gyerek és neki is volt anyja - csak egy nagy adag lelkiismeret-furdalás okozva a nőknek, akik próbálnak egyszerre minden fronton tökéleteset alkotni. ami lehetetetlen. de ezt már sokan mások is megírták előttem, lerágott csont, ez van.

addig is, amíg ki nem találom, szerintem kicsit megpróbálok a lakberendezésen kívül ráfeküdni arra, amihez a legjobban értek: a gyerekruhákra. meglátjuk mi lesz belőle. én optimista vagyok :o)

semmi kedvem a mai randihoz. azt sem tudom hogy magyarázzam el szerencsétlen nőnek, hogy ő teljesen másra kért tőlem árat, és az ár arra vonatkozott, nem fér bele, hogy hetente több napot császkáljak vele a bútorok után... az egészen más tészta. meg kell tanulnom, hogy a jószívemből nem tudok megélni, az nem visz előre - szigorúbbnak kell lennem ebben is...

szigor, szigor, szigor...
nem túl rózsás kilátások.
szerintem inkább iszom egy kávét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése