2011. szeptember 11., vasárnap

mindenféle semmiségek

bevettem a leszarom tablettát: megcsináltam a rajzokat mondjuk úgy 75%-osan és letettem a tollat. hátafaszom. holnap utazunk, engem ez most nem érdekel :o) késő este elviszem a rajzokat és holnap már csak pakolnunk kell! (meg a kocsit elvinni szervízbe, meg eurót váltani, meg csekkeket befizetni, meg bankba menni...)

tegnap sikeresen végignéztem egy 9/11-es filmet - így repülés előtt. mintha nem izgulnék eléggé :o) régen a cseresznyefa tetején olvastam délutánonként. később egyszer megkért apu, hogy másszak fel cseresznyét szedni. felmentem, lejöttem és közöltem, hogy szedjen ő, nekem TÉRISZONYOM van. öregszem vazze. már az is gondot jelent, hogy anyunál lenézzek a folyosóról. gyerekkoromban rengeteget repültünk london oda-vissza, kanada, nyaralások... erre most meg vén fejjel be vagyok szarva. király :o)

bé és alma elhúztak balatonra artúrt leadni erre a hétre. kis szőrmókom... már most hiányzik nekem. szeretem, hogy itt szöszmötöl körülöttem, nyög nagyokat, alszik a lépcsőn... csak úgy egyszerűen VAN az ő kis neszeivel... láv kutya.

összerámolás, fürdés, szépítkezés - addigra kb. vissza is érnek - és aztán indulás tovább, családi ünnepelni.

*****************

alma mondta.
a szobájában szöszmötölve, valamit nagyon ügyeskedve...
- "akkor ezt ide BEBONYOLULTKODJUK"... :o)

1 megjegyzés:

  1. "bebonyolultkodjuk" :) vazze, ezt még nekem is nehéz kimondani :)
    csúcs a kiscsaj :)

    VálaszTörlés