2013. január 24., csütörtök

brezsnyevné

azt onnan lehet tudni, hogy nagyon úszom - hogy a magán naplómba sem nagyon írok... (sőt, reggel óta a gépet sem kapcsoltam be nagyon, váááá... :))
vasárnap este 9 körül már túl leszek minden kérdéses körön ezen a rendezvényen és onnantól csak mulatok (majd nem gondolok rá, hogy amikor mindenki elmegy aludni még le is kell bontani az egészet.) hála égnek ott lesz zsani segíteni, aki majd szintén nem gondol erre. jííííháááá.
össze kéne írnom mi hiányzik... de üveges tekintettel meredek a képernyőre. álmos vagyok és folyik az orrom. na.  hagymát kívánok. ez valami bizarr dolog, ami esténként tör rám. (bé lelépett az együttessel esti buliba. én itthon csomózom a cowboy kendőket, mert a kártyapakliktól már elment a kedvem és a táblák készen, megfestve...)

ja, a cím. a szemöldök tetoválásom elkészült és nagyon jó lesz szerintem! miért a jövő idő? mert még egy vastag varr van rajta, amitől egyrészt egy lego figurára hasonlítok az erős sötét szemöldökkel, mintha filctollal lenne kihúzva. másrészt pedig brezsnyev elvtársra, szoktam volt mondani. de 1-2 hét és jó LESZ ez :) addig bé szeme minden alkalommal elkerekedik, amikor rámnéz. remélem erről pár nap alatt leszokik :)))

és most vissza a western dekorációhoz!

2 megjegyzés:

  1. őőőőőőőőő........igen :) erre én sem gondoltam, de a másnap reggeli wellness tartja majd bennünk a lelket :)
    UGYE????????????

    VálaszTörlés
  2. igeeeeen :) (nem érheti víz a brezsnyev szemöldökömet. de a pezsgőfürdőben azért nem szoktam búvárkodni amúgy sem :)))

    VálaszTörlés