2013. január 9., szerda

új függönyök

ma estére három gyerekem van :) (oké. néha kemény. de olyan édesek!!! viszont el sem tudom képzelni minden nap, amikor egyszerre kérnek háromfélét - minden elismerésem a háromgyerekes anyáké :))

ma voltunk az ikeában... volt ugyanis egy kis összetűzésünk bé-vel, régi, feloldhatatlan ellentét: én vaksötétben szeretek aludni, őneki mindegy, lehet fény is (ettől bedilizek)... ezért vettünk a claire's-ben egy szemfedőt, ami BAROMIRA BEJÖTT egyébként. de mivel visszakaptunk a karácsonyfák árából, ezért hopp, ott is találtuk magunkat a függöny részlegen az ikeában :)
a majdnem-legdrágább tetszett mindkettőnknek. (ezt három ablakra szorozzuk hárommal...) hazahoztuk, feltettük... hát vazze. szóval most VÉGEM VAN a saját hálószobánktól. úgy voltam vele, hogy a csokibarna függöny nyilván menni fog a csokibarna falhoz, de mivel sok kiegészítő sötét (kivéve ami fehér) lehet, hogy kicsit sok lesz... de nem érdekel, csak sötétítsen! namármost... OLYAN hangulat lett... amolyan budoáros elegáns... jaaaaj, nagyon nagyon nagyon tetszik!
természetesen a felvarráshoz szükséges ragasztóbigyó nem működik, mert vastagabb anyag és nem melegíti át rendesen a vasaló, de felférceltem már egyet és kész... annyira tetszik, hogy ha alma lefekszik, akkor megcsinálok még egyet. és még amennyit tudok. (pedig még dolgoznom is kell, király lesz.)

na mindegy. bé elment barátozni, én meg addig szépen elszépítgetem a dolgokat este. jó lenne EGYSZERRE varrni, ajánlatot írni, olvasni és egy jó kis filmet nézni. ühüm :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése