2013. január 11., péntek

szeretem-emberek

ma reggel egy kínszenvedés volt felkelni... mostmár két hete nem aludtam rendesen és ennek minden jele megvan. rémes. ragadnak le a szemeim és folyamatosan ásítozom.

reggel bé-vel beültünk a kávézóba DOLGOZNI. de tényleg. itthon mindenfelé elterelődik a figyelmünk... ott meg másfél óra alatt összehoztuk a rendezvény tervet és még jót kávéztunk is közben. (bár versenyt ásítottunk :)) szeretem, hogy bemegyünk és a c.asszony (csak mi hívjuk így) azonnal tudja, hogy mit iszunk, mit eszünk, hogy kérjük és érdekli hogy vagyunk.

az eredeti terv szerint ebéd után takarítani akartam... na ebéd kész, de tudod mit fogok csinálni? aludni fogok a kanapén. majd vasárnap takarítok. hivatalos engedélyt kaptam a férjemtől ehhez, mivel holnap kb. itthon sem leszünk, így valójában tök mindegy mikor csinálom meg.

holnap csajos nap... kezdek egy kiscsajos balettal almával és utána mindent bele közös turizás, dumaszínház, ebéd, kávézás a csajokkal, egész estig, egész hajnalig - egész bármeddig! nagyon várom :)
ugyanennyire volt jó a tegnapi "randim" is d-vel. ez olyan érdekes egyébként, erről is beszéltünk tegnap. vannak az embernek barátai. olyanok, akikkel vagy gyakran találkozik, vagy nem, de közel érzi magához őket. ezen semmi nem változtat. gyakran érezzük, hogy több ember már nem is fér el az életünkben, de egy szűk halmazt leszámítva a kapcsolataink is örökké változnak, formálódnak, emberek közelednek, távolodnak... és ha akarod, ha nem, vannak emberek, akiket bevonzol és hopsz, ott ülnek veled szemben és egyszerűen imádod őket ahogy vannak. ennyi. ki tudja miért, de máris közel érzed magadhoz.
na ilyen "szerelem" a miénk :) láv.

szóval nekem most nagyon jó. délután meg újabb diósdi buli lesz - tegnap is az volt. tulajdonképpen egymást érik, na. nem is mindig bulik ezek, csak már így hívom őket, de átjárunk egymáshoz, körbe-karikába, visszük a gyerekeket, így ők remekül eljátszanak együtt, amíg mi jót beszélgetünk... most mondjam azt, hogy remek emberekkel vagyok körülvéve? :)

szeretem érzés.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése