2013. január 29., kedd

félálomban

leültem a sejhajomra és így maradtam kicsit. alma oviban, én megjutalmaztam magam egy kávézással + nők lapjával, de egyrészt elcsesztem, mert nem vittem orrcseppet, így kétszáz szalvétát fújtam tele (ja, mert zsepit sem) és úgy reggeliztem, hogy egyáltalán nem kaptam levegőt, másrészt nem igazán ébredtem fel tőle. királyság.

pakolom be a cuccokat a kocsiból (plafonig van, vazze) és pakolok el itthon... az örök program. valahogy sosem lesz vége. és nem nagyon látom át a hetemet sem. holnap próbaterítés egy esküvőre, azt tudom... oszt ennyi. olyan jó volt az elmúlt két nap, hogy szabályszerűen vissza kell zökkennem a mindennapokba.

a kávé nem segített, még mindig koki vagyok. ennek megfelelően vagyok "tele" energiával... :) kb. aludni volna kedvem és ennyi. említettem már, hogy kéne nekem egy raktár? és azt, hogy hámlik le a heg a szemöldökömről? eddig szimplán brezsnyevné voltam... most viszont egy fél zombi is beugrott a képbe, remek - ma sem megyek emberek közé :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése