2013. január 1., kedd

napi margó

vannak filmek, amelyeknek nem tesz jót, ha vége van... (mellesleg az sem, amikor reklám szakítja meg.)
szóval most kirántottak a holiday varázslatos filmvilágából és csak pislogok, mert még nem volt kedvem "felkelni".

olyan sok mindenről akartam írni így hirtelen, hogy elfelejtettem mindent. de konkrétan mindent. csak pár kép virít a fejemben, amelyeket tisztábban látok mint eddig bármikor. kíváncsian várom ezt az évet.

egyszer megkérdeztem valakit, hogy neki hogyan ábrázolódik az év a fejében. nem értette a kérdést. pedig valamit mindenki lát. én nem sokra emlékszem az angliai iskolából, csak villanások vannak meg. az egyik ilyen az elsős tanterem, amelynek a hossanti falán végig futott egy hosszú, hosszú kép... január, február... és így tovább decemberig. és a háttér mindig az adott évszakra jellemző. nos, az én fejemben ez a kép jelenik meg mind a mai napig minden egyes év fordulóján: ahogy a hosszú kép legvégén lévő havas fás decemberről előre megyünk a legelső képhez, a januárhoz és elölről kezdjük az utat a kép mentén...

(és még mondja azt valaki, hogy nem minden a gyerekkorban ivódik belénk :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése