2013. január 9., szerda

morzsák

- a gyerek beszél álmában. ezt mondjuk eddig is tudtam, de az imént egy komplett monológot adott elő :)
- haj befestve, még egy függöny felvarrva, munkához szükséges papír elővéve, gép elé leülve - és még "csak" fél 11. a tervhez képest jól haladok. ahhoz képest, hogy így egy szuper jó meleg zuhanyzás után fogpiszkálókkal vannak kitámasztva a szemeim, szarul. mindegy, most ez van. a kávén még mindig filózom.
- valaki megmasszírozhatná a lábamat.
- ma felsoroltam bé-nek hová szeretnék menni. ami régen tök normális volt havonta (szolárium, műköröm, fodrász, kozmetikus, pedikűr, stb.) - elszörnyedve nézett rám, annyira leszoktunk ezekről a "luxus" dolgokról az elmúlt időkben. van ház, van gyerek, van mindenféle gond itt-ott, ezek már tényleg luxusnak számítanak, rendszeresen legalábbis mindenképp. de legalább kaptam karácsonyra egy jó kis szemöldöktetoválást és csoda-arckezelést a ráncaim ellen - hahahahahaha. legalább a hajam nem őszül még. az is valami.

szóval épp az ajánlaton kéne ugye dolgoznom...

2 megjegyzés:

  1. az én hajam már k*ra őszül :)
    így nekem pl muszáj festeni :)

    VálaszTörlés
  2. ez tök érdekes, hogy nekem az eredeti hajszínem és a festék nagyon hasonlóak, ezért az sem feltűnő, ha akár 5cm-t lenő... de ősz hajszál csak 1-1db van benne nagy néha :)))) mindenesetre most befestettem és ettől fényesebb meg mégis csak frissebb lett valahogy :)

    VálaszTörlés