2013. január 1., kedd

összevisszás

utálom: az olyan helyeket, ahol fázom. bár igyekeztem jól érezni magam, egyszerűen nem értem, amikor valaki be van öltözve a saját otthonában. én bugyiban szeretek lófrálni. most jó itthon :) és a "neked hogy tetszik, mint lakberendező?" kérdést. ezzel ki lehet kergetni a világból. egyszer valaki elfogja érni, hogy őszintén válaszoljak.

imádom: a finom meleget és a szép fényeket. no meg holiday című filmet. épp most kezdődött el... :)

bekuckózós este egyedül (alma már lefeküdt, bé kiment bécsbe a fiúkkal jéghoki meccsre) - minden adott egy remek estéhez - magammal! (nem magamBAN, az olyan negatív lenne... hanem magamMAL - érzed a különbséget :))))

egyébként tök kíváncsi vagyok, hogy simán elalszik-e alma, mivel tegnap negyed 1-kor még itt pörgött az összes gyerek, majd 10-ig aludtunk! spontán szilveszteri buli alakult és én nagyon élveztem. előtte déltől t-ékhez voltunk hivatalosak délután 5-ig elnyúló kávézásra és libazsíros kenyérre (istenem az a ház - na nekik őszintén elmondtam a véleményem - a pozitívat! :)) és utána spontán baráti had otthon, sok lelkes gyerekkel, majd éjfél után pokrócba takarózott barátnős beszélgetéssel... mit kívánhatnék még? k. és m. a gyerekszobában aludtak, mi almával a nagy ágyon, reggel pedig délig reggeliztünk és dumáltunk. utána hazaért bé és vele folytattam.

nekem ez határozottan JÓ évkezdés volt :))))))

1 megjegyzés:

  1. ezt én sem szoktam érteni:) mert ha valaki a hideget szereti, legyen. de hogy ne fűtsön ha fázik...érthetetlen.





    és neked is boldog új évet!!!:)

    VálaszTörlés