2011. december 12., hétfő

gyerek = zéró unalom :)

még mindig dödörgök magamban egy kicsit. alapvetően tök tiszteletben tartom mások véleményét, miszerint "minek a gyerek - csak gond" (röviden összefoglalva), mert mindenki más, ezzel semmi gond nincsen - inkább a megfogalmazás hogyanja és hangvétele nem tetszett. érdekes, hogy pont ez jutott eszembe szombat délben, amikor épp telefonált a., hogy alma hogy van, mert bendegúz hányt és mondtam, hogy remekül köszi, épp az M0-son haladunk bé anyukájáék felé... amikor hátranézek és látom, hogy alma sugárban hány a hátsó ülésben, kis riadt tekintettel... !!!!! micsoda????? kis drágám - bé azonnal (ami az M0-son percekben mérhető) megfordult és padlógázzal haza, csak a mérőknél lassított, a kisnyúl meg addig hátul gubbasztott a hányásban, cukiii... mi félig nevettünk, mert úgy tűnik a nyári akali hányás után, hogy ezt csak az autóban tudjuk intézni. itthon bé kihámozta az ülést, addig én lefejtettem a gyerekről a ruhát... hát nem mondom mi járt a fejemben a kis virslikarikák lebontása közben :) de csak mosolyogtam. a gyomrom jól bírja hála égnek, így csak nevettem, mindent lemostam, vágtam be a mosógépbe (ez már remek a nyárihoz képest, ahol egyenként mindent kézzel kellett kimosnom).

egyébként a gyerek onnantól kezdve remekül volt, se láz, se levertség semmi. na de én! másnapra úgy elkaptam tőle, hogy teljesen levert a lábamról! azt hiszem az összes betegség közül ez az egyik legrémesebb. egyetlen nap fosás-hányás-láz, de minden bűnödet bevallanád, csak legyen már vége. és ezt kívánod legkevésbé a saját gyerekednek. ezért a vasárnapi bulit - bár alma jól volt - inkább kihagytuk, át ne adjunk valamit véletlenül.

hát így telt a nem így tervezett hétvége - de tudod mit? nekem speciel jól esett ekkorát pihenni és aludni. az ember néha már csak akkor teszi ha muszáj - és ilyenkor muszáj :) bé pedig remekül helyt állt, foci helyett hazajött és mindent átvett, komolyan a legszuperebb ember.
ma még akkor szépen össze kell rakni a kimosott, lemosott, lepucolt gyerekülést... az is rég volt ilyen csilli-villi :))))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése