2012. március 22., csütörtök

csütörtök

autó a szerelőnél, laptop megszerelve az asztalon... épp csak új töltő is kell hozzá és az csak holnap du. érkezik... grrrrrrrrrrrrrrrrr... mondjuk ez a 20e pont a tizede volt annak, mintha újat kellett volna venni, tehát ehhez is illik pozitívan hozzáállni, na. épp csak teljesen elcsúsztam megint mindennel, de sebaj.

oszt ma reggel bé-vel (!) kávéztam, mivel nem tudott szegény aludni... most feküdt le, szerintem lelkileg van kicsit megnyomorgatva, elvégre az utolsó két munkanap van és még mindig nem tudja hogyan tovább... hát ez az én elméletem arról, hogy miért nem tud aludni. szegény drágám.

holnap festem az ovit. éljeeeen!!!! szerintem kb. bé-vel ketten leszünk rá, de sebaj, majd megoldjuk :) tökre várom. asszem. ekkorát még nem festettem soha, de ezt is el kell egyszer kezdeni kérem szépen.

most valami iszonyúan magvasat akartam írni. de valójában épp csak annyi van a fejemben, hogy baromi éhes vagyok és úgy tűnik ez meggátol minden egyéb gondolatot. teljesen felszabadult vagyok, amióta rájöttem, hogy leszarom a nem kedvelt ügyfelemet és ha akar valamit, majd ő jelentkezik. tök jóóóóó. ennek ellenére még mindig azon morfondírozom állandóan amikor vmit csinálok, hogy épp mit kéne mást csinálnom... nem tudom hogy ezen hogy segíthetnék, komolyan. meg az elkövetkező pár héten, hónapon sem... ehhez sajnos nem elég a munkám jelen pillanatban, hogy simán átvészeljük - a szívességeimből meg baromira nem lehet megélni. tényleg nem tudom. de majd szépen megoldjuk és lesz valahogyan, mert valahogy mindig van.

z. anyukája a mammutban dolgozik és megkértem, hogy hozza már el azt a cipőt, amit bé kinézett magának... félretetette, mert persze kijelentette, hogy nem vesszük meg, erre most nincs pénz, stb. de én az utolsó pillanatban elhozattam. kicsit féltem, hogy lecsesz, hogy nem kellene ilyenekre költeni... és tényleg nem kéne. de péppé dolgozza magát, miközben folyamatosan csak paráznia kell: szerintem igen is megérdemelte ezt a kis luxust, nem? hála égnek könnyekig hatódott rajta - nekem meg ez érte meg :)

szóval ilyen jó dolgok is történnek ezeken a napsütéses reggeleken, szerintem sokkal inkább ezek azok a pillanatok, amelyeket érdemes megörökíteni :)))) egyébként azt mondták, hogy a laptop a csatlakozótól eltekintve tök jó állapotban van, azaz mostmár az is - tehát nem kell újban gondolkodni. aha. ez jóóóó - mondta az eszem (ráadásul most nem is menne egy új). ez nem olyan jóóóó - mondta a szívem, mert nő vagyok és tökéletes FOGYASZTÓ, szeretnék majd egyszer egy barna vagy egy piros kis laptopot. mert a színe fontos. érted. nnnnőőőőő :)))))
de mindegy, ez most tényleg jóhír volt. holnapra jön hozzá az új töltő is és estére fel fog éledni, szuper.

szerintem szépen lesikálom a kerti asztalt, feldobom a napernyőt, kiteszem a színes vidám csíkos párnákat és leülök ebédelni odakinn - mert megérdemlem :))))

aztán dolgozom tovább, subidubi. el kéne menni festéket venni holnapra...

(bé nem tud aludni. egész éjjel fenn volt, mégis odafönn vergődik, hallom. ez rettenetes.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése