2012. március 7., szerda

tiszta udvar, rendes ház

vagy mi. a derekam kettétört és csorog az orrom, de szuper jól megcsináltam a "teraszt" - ami nem is terasz persze, de a lényeg, hogy kb. két millió levelet söpörtem össze és a kisházba kitettem a gyerek komplett gépjármű parkját, így elképzelhető, hogy ezek után már csak a trambulint kell kikerülnöm, hogy a saját gardróbmba bejussak idebenn, éljeeeen :)
roppant elégedett vagyok, komolyan.

általában tök optimista vagyok az egész ház dolgot illetően, de néha persze lefittyedek. és olyankor kiosztok magamnak egy jókora pofont, mert az ami van, azért egyáltalán nem rossz, sőt. más kérdés, hogy már merőben más lenne kényelmes az életvitelünk és a kutya miatt, na meg ne tagadjuk: másra is vágyunk. és az embert a vágyakozás viszi előre, ezért semmiképp nem vagyok hajlandó szégyellni magam. szóval ilyenkor lefittyedés helyett szépen rendberakok mindent, mondván, hogy hozzuk ki a legtöbbet abból, amink van! és így azért mindjárt más kimenni, hogy odakinn is rend van. még egy olyan kb. ezer dolog van hátra :)))))))) de sebaj! ez van, így ezt fogjuk szeretni, amíg nem lesz más.

most kis pihi, aztán lemosom az ablakokat, hogy jól lássam a kertben a végeredményt. oszt asszem ma is elmaradt a kisszoba rendberakása... hmmm... a tavaszi nagytakarítás azért nem egy kétnapos meló, mi?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése