2012. március 20., kedd

szerintem

mindenkinek megvan a maga gumikutyája.
az enyém a minőségi gyerekruha eladás és vétel - és a jó kávézás melletti bambulás.
na meg a kispuncis.
meg a férjem és a zenéje meg az egész lénye.
és persze a kutyám, aki hatalmasat futott ma reggel is a csoda időben - nem csak őt tölti fel a közös séta minden reggel, hanem engem is... imádom :)
a kutyát tegnap spontán megműtötte zsargal, a hátán nőtt "göböt" távolította el, mint kiderült, aggodalomra semmi ok, csak vmi szőrtüszőben gyűlt össze a trutyi - érzéstelenítés, szike, kinyit, kiszed, kitisztít, összevarr. nekem a lábaim remegtek, bé meg végignézte, mert ő perverz és imádja az ilyeneket. kemény :) most itt rohangál úgy, hogy cérnák állnak ki a hátából, tök cuki.

egyébként még mindig érzem, hogy imádom azt, aki szereti a kutyámat. tehát amikor egy hete spontán átmentünk dr.p-ékhez és evidens volt, hogy artúr JÖHET, nekem komoly melegség fogta el a szívemet, hogy nem kell otthon vagy a kocsiban kint hagyni. szerintem ezt csak az érti, aki kutyás, de úgy igazán kutyás. aki nem szívvel-lélekkel kutyás, annak könnyebb kifogásokat keresnie. (amiket nekem KUTYA kötelességem tiszteletben tartani persze.)

a dolgok megint "furára" állnak, hiszen ez bé utolsó hete, de próbálok én is olyan jófej lenni, aki nem nyíg, ezért pofám lapos. reggel azon gondolkodtam séta közben, hogy végülis mire vágyik az ember? kertes ház, kutya, gyerek... és ez mind itt van. kit érdekel, ha lehetne nagyobb vagy más a ház, majd egyszer eljön annak is az ideje. bé morgott valamelyik nap emiatt. én meg mosolyogtam. én addigis szeretni fogom ahol lakunk és kész, mert semmi értelme nem élvezni a jelent, hanem nyígni mikor jön már el a jövő. ugyanmár. ezért szépen megcsinálom megint a muskátlikat, a füvet (remélem), betonkockákat fogok letenni a kisház alá és mehet vissza az orgona alá, veszek színes és vidám terítőt az asztalra és lefestem a hintát meg homokozót is telepítek majd amint kinőtt a GYEP. ehhe.

tegnap ismét nem kedves dolgokat hallottam vissza magamról valakitől, aki egyébként a szívemnek kedves. de nem haragszom, inkább próbálom megérteni. ahogy magát a jelenséget is: a nagyobb seggemmel nekem miért is van nagyobb önbizalmam és sikerem a férfiaknál? hát igen. az élet nem olyan egyértelmű sosem, ugye?

na megyek és összepakolom alma ruháit, szigorúan kiválogatva a további eladnivalókat.
mivel folyamatosan eladom a régieket, vettem néhány újat - ezúttal szigorúan betartva, hogy mindig pluszban maradjak - és ezeket még nézegetni is imádom. nemrég beugrottam a h&m-be, ami ugyan nem a szívem csücske mint a next, de azért összeválogattam egy ollllyan málna színű nyuszis szettet, hogy még az eladónő is meglepődött: "jé de jó ez így együtt!" - naja, lassan lehetne ez a foglalkozásom is :)))))))) (bár lenne ilyen. hivatásos gyereköltöztető vagy mi. kecskének a káposzta :)

a munka meg? a finoman szólva sem kedvelt ügyfelemmel való dolgot megtanultam elengedni az elmúlt napokban. mindig összeszorított farpofákkal közelítettem a témához, de most volt időm átgondolni az egészet. tulajdonképpen neki kéne így lennie, nem nekem. és szerintem le is fogok róla kapcsolódni hamarosan, a többit oldja meg maga, mert már így is nevetségesen sok időt töltöttünk együtt ennyi pénzért.
milyen érdekes, nem? tök határozott karakán csaj vagyok - és ez esetben bizonyos okok miatt megkukulok. hát szerintem ezt a kukaságot befejezem inkább. mert engem könnyű hülyére venni, akár szándékosan, akár nem, mert túl bratyizós vagyok. 22 évesen, amikor elkezdtem komolyan dolgozni, akkor is az voltam és most is az vagyok. és ez bizonyos szempontból nem kifizetődő, hogy szinte barátnak tekintenek... miközben ez munka.

na mentem rendbe rakni a lakást. és a kicsi lelkemet :)

3 megjegyzés:

  1. én azt nem tudom, hogy amikor az ember végre megengedheti, hogy kutyája legyen (lásd kertes ház, egyebek), akkor hogyan kéne csinálnia az életet. gyűjtsön új ismerősöket, akik kompatibilisek kutyával, vagy hogyan?

    egyszerűen nem tudom, hogyan látogassam meg a régieket, akiknek a 99%-a kutyátlan/allergiás/macskás/stb....

    főleg ha más városban vannak, tehát nem átugrunk jellegű a dolog (mertugye az ember nem szívesen hagyja itthon egész napra, netalán éjjelre a kutyát)...

    VálaszTörlés
  2. szia! szerintem ez sajnos NEM működik együtt... és igen, otthon kell hagyd a kutyádat, mert mind meg van róla győződve, hogy a te kutyád minimum superman, aki egyetlen nap leforgása alatt meg tudja enni a kertben az összes virágot, le tud ásni kínáig - még akkor is ha ezt otthon nem teszi - és ki fog pusztulni a füve pár lépésétől. a lakásról már nem is beszélve. alapvetően ezt tiszteletben kell tartani persze, de tudod mit? nekem pl. az a szar érzés,hogy az az alapvető, hogy "dehogy jöhet" - és akkor leszoksz a kérdésről is egy idő után... szomorú, de sajnos ez van.
    amikor artúr kicsi volt, elvittük egy vidéki kerti partira, mert még kicsi volt, hogy egész nap otthon maradjon. megérkeztünk, mondja a nő rettegve: "pisilni fog?" - szerinted? mire folytatta: "nem baj, MAJD NEM ADUNK NEKI INNI!" - nyári melegben. mondd, hülyék az emberek? mellesleg annyit, hogy SEMMILYEN virágot nem csócsált meg, pedig kicsi volt, a sarkokra pisilt, nem a fűre és mi minden kakit felszedünk utána mindenhol, így szuperül viselkedett, tényleg. de szánalmas volt a hozzáállás.

    most viszont pl. kaptunk olyan meghívást, ahol mondták előre, hogy KUTYA JÖHET és én megint repestem, mert nekem azért úgy teljes mindez, ha ott van ő is :))))) na meg csomószor megyünk vohvá, ahová utólag derül ki, hogy simán jöhetett volna és facsarodik a szívem, hogy otthon kellett hagyni, pedig milyen szép helyen vagyunk, stb.

    szóval hajrá! anno bakos zsuzsi barátnőm megmondta, hogy ez lesz: vannak a kutyás és a nem kutyás emberek, sajna ez utóbbiak többen - de nem értettem. hát mostmár értem. nekem van olyan, egyébként kutyás ismerősöm, akinek még soha eszébe sem jutott kutyával együtt hívni vhová vagy akár megsimogatni artúrt... mert artúr nagyobb és nyilván "nehezebben" kezelhető (??) mint egy kisebb öleb. hát az emberek érdekesek, de ebbe sajna bele kell törődni.

    puszillak

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. "majd nem adunk neki inni"
      még mindig hápogok.

      én a legtöbbször a kutyámat választom. és itthon maradok.

      Törlés