2012. március 27., kedd

késő esti gyors-nyígás

tudod mit unok k.ra? ezt a sok embert, aki a fogához veri a garast. minek fogad lakberendezőt? minek fogad dekoratőrt? persze, mindig van "olcsóbban" - de vazze, aki kiáll a sarokra már meg ne sértődjön nekem, hogy megdugják. mindenki lobogtatja a képeket, hogy ilyet szeretne, olyat szeretne - majd meghallja az árát és lehasal. de vazze, OLYAT nem tudok ennél olcsóbban (bé szerint már így is nevetséges áron dolgozom) csak "majdnem olyat" - és az soha nem ugyanaz. és ha megtehetném, akkor ezt a sok "majdnem" embert mind elküldeném máshoz (meg a p.csába) és én csak azzal foglalkoznék, aki komolyan is gondolja.

a. is beégett miután kiderült, hogy a kb. 9 méternyi (!!!!) polcát más sem fogja tízezerért megcsinálni, tehát nem átb.szni akarjuk, hanem szépet alkotni abba a rohadt rendelőbe. és ezután a fölösleges kör után, akkor megrendeli. hát éljen. gratulálok.

ha még kicsit vártok, akkor meghalljátok a hangot, ahogy még toporzékolok is :))))) alapvetően kezdem unni, hogy az én időmet cseszik el az emberek a döntésképtelenségükkel és zsugoriságukkal. (csendben megjegyzem, utána beszállnak egy akkora bmw-be, hogy alig fér be az utcába, de nekem nyígnak. hagyjanak már békén.)

nem. ez NEM könnyű szakma, bármennyire is annak tűnik.
és én innentől kőkemény szerződésbe fogom foglalni, hogy pontosan meddig is nyúzhatják az idegeimet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése