2012. március 30., péntek

fúj a szél bizony

ez egy nagyon fontos információ :)
a hajam égnek áll, de én azért imádom a szelet, és nem azért, mert a zuram vitorlázik - hanem a hangulatát, a hangját, ahogy a fák hajladoznak és susognak... itt ülök a hátsó ablakkal szemben és látom, ahogy karcsún elhajlik egy fenyőfa... hát egyszerűen gyönyörű, na.

péntek van és megúsztam egy újabb hetet a. nélkül, ami nekem szuper volt. ugyanakkor minél előbb túl kellene ezen az egészen lenni. remélem jövő héten összefutok vele és akkor eldöntöttem magamban, hogy megmondom neki, hogy részemről tekintse úgy, hogy vége van, mert ez az időtartam, amit "vele" töltöttem nem teljesen normális, ezt ő is beláthatja... már pusztán ettől a döntéstől is jobban vagyok :)

a hétvége tele lesz szeretem-emberekkel, ami már ma elkezdődik, mert i-ék spontán ráérnek átjönni hozzánk, nagyon örülök neki :) holnap dimékkel költöztetünk (mancival együtt, ez érdekes lesz :)))), vasárnap meg a teljes csaj-tábor férjekkel, gyerekekkel, tökre várom!

bé átmeneti munkája is jól alakulni látszik - kaptunk 1-2 hónapot, és én ezért is hálás vagyok - utána meg úgyis lesz valahogy, mert tudom. (mert eldöntöttem :)

hegyben állnak mellettem az eladott ruhák és várom a postást az "új kollekcióval" - ezt a fajta várakozást is szeretem. szerintem ezen felbuzdulve megyek és jól rendberakom a kis szobát. nem minden nap van az embernek ihlete a "dzsungelben" rendet vágni - de ma érzem az erőt :)

ja és még a csúszdára is megadták a kedvezményt, így a kispuncis kaphat egy szép nagy csúszdát húsvétra családi összefogással :) volt itt egy kölsönben két évig, de sajnos elvitték két hete, mert kellett egy újabb csemetének. én meg szépen levadásztam a vateráról használtan, baromi szép és az eredeti ár töredékéért - szóval emiatt is lelkes vagyok. már csak ki kell ötlenem, hogy hogy hozzuk el enyingből :))))))

érzem, hogy ma egész nap roppant "mélyenszántó" leszek :))))))))))))))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése