2012. március 2., péntek

szansájn

azzal kezdődött, hogy lemondtam tegnap a mai találkozót azzal az emberrel, akinek már a levelei is fel szoktak idegesíteni. ettől már este olyannyira feldobódtam, hogy majdnem repkedtem és ez reggelre csak fokozódott. igaz, hogy éjjel elkövettem azt a hibát, hogy önző módon elraboltam a mélyen alvó gyereket az ágyából és magam mellé tettem, mivel este 7-kor értem haza és alig láttam, meg akartam titokban gyömöszölni kicsit... hát magamra vessek, amiért reggel egy göndör fürttel a számban és egy kis lábbal a vesémben ébredtem :)))) de azért olyan jó volt, hogy ott szuszogott ám.

szóval reggel FEHÉRET vettem fel, hogy legalább annyira ragyogjak a fényben, amilyen a hangulatom, elvittem a kiscsajt oviba és utána hatalmasat sétáltam a kutyával - szerintem ez sokkal, de sokkal jobb (és rendszeresebb) mozgás, mint bármilyen futópadon menetelni egy konditeremben. a levegőt harapni lehet és nekem ma csupa jó programom lesz. utána megérdemeltem egy kávét és még egy kis munkát is tudtam közben intézni.

ezt követően kirúgtam a hámból, de nagyon. én világ életemben imádtam vásárolni, ez kétségtelen. jelenlegi szar anyagi helyzetünkben már az intim betét vásárlása is örömet okoz a reggeli kávézás után. na de szépen letapadtam a rúzsoknál, mivel a chanel szájfényemet (áh, nem volt drága) simán elhagytam bé-ék legutóbbi jam pub koncertjén, és szépen elkezdtem kipróbálni, hogy milyen szájfények is vannak kicsit olcsóbban... basszus, már ezt is élveztem: csillogott-villogott, szinte szikrázott mindegyik. tudom, hogy most a bio a divat, de vazze, isten áldja, aki feltalálta ezeket a csodálatos szájfényeket, jaaaaaaaaaaaaaajjjj... szóval ma kirúgtam a hámból egy 1490,- ft-os szájfénnyel és ettől olyan boldog vagyok, amilyen régen csak az új cipők vásárlásakor voltam. (hát így húzza össze magát az ember :))))

most itthon és szigorúan el fogok tenni MINDEN munkát innen az asztalról, mindezek helyett pedig tök csöndben puccba vágom a lakást mire bé felkel és még arra is lesz időm, hogy nagyot fürödjek és úgy néz ki antóniával összefussak egy órácskára csak úgy SPONTÁN mielőtt elrongyolunk a gyerekért az oviba, ahonnan egy gyerek-buliba megyünk egyenesen (ezeket külön imádom, mert annyira ragyog ilyenkor a kis arca :)))) este pedig dimékkel randizunk és most az egyszer nem fogunk sietni sehová.

nnnnnna. hát ilyen napom van és lesz ma és ezt még a fájó pocakom sem árnyékolja be, mert csak.
szansájn :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése