2012. március 27., kedd

ésatöbbi

nemtom, biztos mert már sötét van és teregetnem kéne, amikor inkább húznék aludni, de most nem vagyok valami barátságos, mi? itt morgok magamban mindenfélén, holott ma jó hír ért, bé-nek még van egy kis ideig munkája, a gyerkőcök nagyon édesek voltak és az ovi-fát is befejeztem ugyebár. tehát akár szuper kedvem is lehetne. de fogjuk mondjuk az éppen túláradó hormonjaimra.
két napja kelek fél 6-kor a festés miatt. fél 6 eddig nálunk egyszer volt egy nap: délután. szóval el vagyok ájulva, hogy ma reggel aludhatok tovább. ez azt jelenti, hogy ha alma éjjel háromkor megjelenik és odabújik, még a takaróját is kihozom neki, csak hagyjon aludni, felőlem artúr is beszállhat az ágyba negyediknek, csak hadd pihenjek kicsit.

fura lesz holnaptól a nappali műszak bé-nek - de örülök neki :) hogy ő is aludhat majd éjjelente mint más normális ember.

én meg komolyan gondolkodom. az elmúlt időkben úgy, de úgy elment a kedvem mindentől a sok kellemetlen élmény hatására... sikerélményre vágyom, igen.

mellesleg... vágytam és megkaptam. mert két napja jön-megy mindenki az oviban és lépten-nyomon megállítanak és hálálkodnak és dícsérik a fát és a színeket és... és igen. nekem ez BAROMI JÓL ESIK. a hőn áhított sikerélményem - csak hogy végre rájöttem. tényleg teljesül minden kívánságunk :)

de szóval ebből ami most van megélni... hát nemtom... lehetne - csak épp nyúlnak mint a rétestészta és lelohasztanak. egy FELÜDÜLÉS volt valamit tiszta szívből, minden érdek nélkül csinálni, egy felüdülés! az oviban nem kellett senkit meggyőznöm, csak a színtiszta vágy vezérelt, hogy a gyerekeknek JÓ legyen ránézni (és dekorálni). ennyi és nem több. anita azt írta nekem a facebook-on, hogy meg van hatódva... és hogy mi "AZ ÖRÖMSZERZÉS MESTEREI" vagyunk. ezt meg kellett örökítenem magamnak, mert olyan jól esett.

ha nem számítana a pénz, akkor én csak ilyenekkel szeretnék foglalkozni. ilyen pillanatokkal. és mindig várnám, hogy megjelenik egy újabb arc az ajtóban, aki csodálkozik és örül. na ennek mondjuk lenne értelme :)

najó, megyek és kiteregetek... kihasználom még ezt a kis jó időt holnap...
nagyon álmos vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése