2012. március 1., csütörtök

elfelé

az milyen már, amikor már most kiver a víz a holnapi találkozótól? ez azt jelenti, hogy nem csípem az illetőt, mert a frászt hozza rám, ugye? szerintem igen.

lassan indulás el... itt ülök az egy szem alkotásommal és úgy csinálok mintha én sz.rtam volna a spanyolviaszt. kettőt kéne vinnem egyébként, valamint holnapra is kéne még kettő, na abból sincs egy sem, talán éjszakai műszakban. inkább diósdi ingatlanokat nézegettem a neten, mert roppant nagy a felelősségtudatom ezen a héten :)

a home felirat farkasszemet néz velem az asztalon. nem tettem fel a falra, mert oda szánom. oda. ahova. ami LESZ. mert tudom és érzem.

egyébként meg? bé-t fel kéne lassan ébresztenem, hogy menjen almáért, mert indulnom kellene... ma játszótéri apuka lesz belőle, ehhe. és én szívesebben mennék most vele, olyan szép az idő.

világgá kéne menni, sej.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése