2012. november 16., péntek

e

érdekes dolog ez az aspirin... ha fáj a fejem, akkor az elmúlik tőle. ha hőemelkedésem van, akkor meg kiizzasztja belőlem. hogyafenébe van ez? honnan tudja mi a bajom?
(sötét eszterke kérdezett)

a cél az volt, hogy holnap reggelre jobban legyek, ezért fegyelmezetten fekszem a kanapén... és szerintem meglesz. ugyanis holnap reggel megyünk BALETTRA! jeeeeee. na nem én, az cuki lenne. hanem alma kisasszony... nagyon várom :)

egyébként azon filózom, hogy régen olyan jó volt a naplóm. voltak magvas gondolataim és történeteim meg ilyenek. mi történt?
- én lettem ennyire uncsi?
- egyszerűen kevesebb időm van mindent leírni és eltöprengeni rajta?
 :) :) :)

ps. voice. kijött a 130kg-os cigánycsaj miután bejutott (tök jogosan) és egy olyan pasi csókolta szájon, hogy majdnem bepisiltem. ez a pasija???? jeeeeee :)))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése