2012. november 24., szombat

szombati nap

a gyerek szerintem 3km mélyen horkolhat már... olllllyan jó kis napunk volt :) reggel kezdtük a védák házában a balettel (+ egy kis hiszti az órán), majd kézműveskedtek - mi szülők pedig kint ültünk addig és dumáltunk megint, szerettem. aztán haza, gyors ebéd abból, ami van a hűtőben, finom is lett, és utána irány vissza a camponába, mozi. társaság egyik fele 3D némó (bé is :))) én meg két apukával a felhőatlaszra... hű, de érdekes egy film volt!! észre sem vettem, hogy majdnem 3 órás... ez jó jel. (a többiek kint ültek négy gyerekkel, mert hamarabb végeztek  - ők kevésbé voltak lelkesek :))) szóval ez egy lassan érő film. mint jelenséget is élveztem, de még sok mindent kell rajta végiggondolni, hogy most végülis mivaaaaaan? de ha már gondolkodsz, az fél siker, nem? :)

aztán itthon gyors vacsi, nagyonfáradt almát visszadob a kocsiba, indulás a srácokért. elszállítottuk őket a delicatesse-be valami borkóstolóra és ott kitettük őket. a jó ég tudja, hogy most merre járnak, én mindenesetre lefektettem almát, aki már az X alatt sem táncolt, hanem inkább bújcizott, kis drágám és most a takaró alól nézem a műsort és ez nagyon jó. fegyelmezetten köhögök - talán most már javul ez is lassan.

dorka lesz szíves képet küldeni a lógó koszorúról és beszámolni, hogy minden rendben van-e a költözködés körül?

holnap engem ünnepelünk utólag bé szüleivel és az mindig jó, ha engem ünnepelünk, nem? :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése