2012. november 12., hétfő

összevisszagondolkodtam

almának van egy pöttyös-kutyás next felsője... (minő meglepetés)
most olvasom a vásárlói véleményt róla a next oldalon - azt írja a nő, milyen cuki a ló a trikón... milyen ló? megnéztem. ez tényleg egy ló. vazze. én hogy láttam ebbe bele egy kutyát????

(két nap múlva leszek 37 éves. és azt kell mondanom, hogy ez már látszik is :))))))

ps. még kb. egy havi fizetést tudnék elkölteni a legújabbakra... van valakinek egy szabad gumiszobája? :)

*********************

ma voltunk moziban. elintéznivalók helyett vettünk lottót és kaparós sorsjegyet, azaz adtunk egy pofont a szarnak egy teába kapaszkodva a kedvenc helyünkön és végül felkerekedtünk megnézni az alex cross című filmet... brutál volt. mondjuk tényleg az. de műfaján belül azt kell mondanom, hogy remek! gyorsan vetettem egy pillantást a kritikájára/pontszámaira és nem értek vele egyet - ez a film pont azt hozta, amit vártunk, ezért abszolut elégedetten távoztunk. (magunk mögött hagyva a kérdést, hogy a fenti két sorom igaz, akkor elmebetegek vagyunk-e egy ilyen filmről ilyet állítani :)))) de aki érti, az érti.

**********************

elnéztem egy house bejátszást a tévében. rájöttem, hogy miért szeretik annyian, amikor hull a hó. mert a hó nem tud gyorsan hullani. csak lassan. és ez óhatatlanul is lelassít, elgondolkodtat, hangulatba ringat.

(na ki másnak jutott ez az eszébe a house bejátszás láttán? :)))

**********************

bé vállat vonva foglalta össze a dolgokat. igen, az első 1-1,5 évünk gondtalan száguldás volt. és azóta volt olyan pont, amikor nem kellett aggódni semmi miatt? - töprengtem. elgondolkodott: nem.

ennyi.

na ezért szoktunk együtt kávézni hétfőnként :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése