2013. április 2., kedd

és lőn

leírtam az előző bejegyzést, majd bé lelépett a gyerekkel és én úgy ahogy voltam este hétig nyálat csorgatva aludtam a kanapén... ennyi :) most sokkal, de sokkal jobban vagyok. újabb 1-2 hét aligalvást kibírok talán, ehhe.

egy észrevétel úgy általánosságban: a tettrekészség nem idő függvénye. én valahogy annál összeszedettebb vagyok, minél TÖBB a dolgom. ha kevesebb, akkor hajlamosabb vagyok széfolyni. ez micsoda baromság, mi?

szóval most kicsit beindult és felgyorsult egy csomó minden és látok némi fényt az alagút végén. abban meg szentül hiszek, hogy az ilyen folyamatok indítanak be mindenféle történést, vonzzák a továbbiakat és én őszintén remélem, hogy csupa jó dolog fog következni.

(annyit azonban meg kell állapítanom, hogy nem lettem sokkal értelmesebb az alvás által :))))

2 megjegyzés:

  1. "annál összeszedettebb vagyok, minél TÖBB a dolgom. ha kevesebb, akkor hajlamosabb vagyok széfolyni"

    vagyunk így még egy páran:)

    VálaszTörlés