2013. április 11., csütörtök

ma is.

most azt ünneplem, hogy leültem egy kicsit :) ma legalább kicsit változatos volt a lakás pakolás - elvégre a nap nagyobb részében falat festettünk... olyan koszos vagyok mint a szar, de ezt jobban élveztem mint az eddigieket, mert a ragyogó fehér fal legalább tükrözi azt, hogy valamelyest haladunk. holnap pl. hideg zsíroldóval fogom pucolni a konyhát és a fürdőt - kevésbé jó kilátások :))
aztán csupa festékesen bementünk az oviba, haza és egészen mostanáig takarítottam itthon. hát nem mondhatnám, hogy ez éppen kikapcsol, miután 3-4 napja mást sem csinálok a nárciszban... de mindegy, holnap jön valami vevő megnézni a házunkat és mi pont akkorra fogunk hazaérni, így muszáj volt most megcsinálnom... még egy olyan hat köbméter ruhát kell elpakolnom és kész is vagyok... miért van az az érzésem, hogy ennek a napnak sosem lesz vége? :)

szerintem betámadom a manci megmaradt fürdővizét...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése