2013. április 25., csütörtök

ma

tegnap a történtek ellenére szuper jó napunk volt - ennek persze egy része abba "került", hogy olyasmire költöttünk, amire jelen helyzetünkben nem lett volna szabad. de ma mondjuk a számlákat is fel tudtam adni. (szerintem kb. utoljára, de sebaj, majd lesz valahogy :)) próbáltam bé-nek elhinteni, hogy azért ment tönkre a kocsija, mert kell a hely az újnak, de még mindig nem valami lelkes. mondjuk legalább nem volt alkalma összezuhanni, hiszen a kertet rendezzük napok óta, az pedig olyan kellemes lett, hogy még őt is megnyugtatja, amikor kiülünk. így a helyzet nem vészes. de nem is olyan jó, mint lehetne. eldöntöttem, hogy ezen a héten megoldódik a munka gondja. még két napja van a hétnek, hogy ezt be is tartsa. nekem jó a holnap is.

kint meg lehet gyulladni, felvettem egy mini itthonkát, ami nem áll jól rajtam, ellenben a világ legkényelmesebb kisruhája, kedvem is támadt lenyírni a füvet - és meggyulladni közben, de sebaj. egyébként épp esküvői meghívót kéne gyártanom, nem? ja, tényleg. akkor azt majd később. most feltett szándékom lángra lobbanni a napsütésben. a holnapi nap olyan szinten lesz pörgős, hogy megpróbálkozom azzal, hogy előre kipihenem. vahaha. ez szerintem is vicces.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése