2013. április 28., vasárnap

szeretem-nap

háááát... egész nap rámoltam, takarítottam, pakoltam, főztem... de megérte, mert imádom a családi ebédeket :) alma megkapta élete első legóját - és imádja. (remélem lesz majd folytatása :))) számomra csúcs volt, hogy é. és anyu is bementek trambulinozni almával, olyan édesek voltak. aztán, amikor elmentek, gondoltam bekapcsolom ezt a gyerek éneklős műsort, eldőlök a kanapén és kipihenem magam... sőt, még egy forró fürdő is megjelent lelki szemeim előtt. erre bé bejött és azt mondta: "nem megyünk át milláékhoz?" mi?? fél nyolc van... miért is? de basszus, menjünk :))) egyszerűen imádom a spontán dolgokat. felkaptam egy nadrágot, almának kiosztottam egy leggings-t és már indultunk is. szuper jót dumáltunk, nevettünk, grilleztünk még így este... a gyerekek meg konkrétan megzakkantak a gyönyörűségtől, hogy ilyen későn kinn lehetnek és sikítva rohangáltak körbe... úgy negyed 11-ig :) na igen. szuperanya verseny első néhány helyezettjei ülték körbe a kerti asztalt tangapapucsban... de basszus, a gyerekek is megérdemlik néha a bulit, nem? :))))

szóval nekem most nagyon jó. szeretem-érzés :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése