2013. április 16., kedd

rossz ki - jó be

bé már lefeküdt, mivel tegnap is alig aludt szegény... horkol. sebaj. majd egyszer elmúlik mindaz a stressz, ami miatt ilyenek az éjszakái. és egyszer ezeken a nehézségeken is túlleszünk.
nehéz lenne jobban megfogalmaznom, ezért inkább ide másolom:
ma azt szerettem... hogy egyszercsak hazaértem. igaz fél 9 körül, de lerúgni a cipőt ma különösen nagy élmény volt, a lábbujjaim majdnem hangosan sóhajtottak fel. a lakás készen, kirámolva, kitakarítva - kiadva. és ezen a héten további "nagytakarítást" tervezek... a körülöttem lévő energiavámpírok terén. úgy érzem meg kell szabadulnom attól, ami visszahúz és ezáltal helyet kell csinálnom az újnak, a jónak... hogy aztán majd jól azt mondhassam, hogy mindezzel miért vártam idáig?! :)
annyi időt töltünk úgy általában olyan dolgokkal, amelyeket valójában nem szeretünk és olyan emberekkel, akik csak elvesznek tőlünk. és ezeket a kapcsolatokat ugyanúgy tudni kell mérlegelni, mint egy szerelmi kapcsolatot és fel kell ismerni mikor billen át az a bizonyos mérleg és honnantól érezzük úgy, hogy ezáltal a kapcsolat által nem hogy nem építkezünk és fejlődünk, vagy kapunk valami pluszt, de még kevesebbek is leszünk... és ilyekor muszáj tovább lépni. nincs bennem most harag senki iránt, sokkal inkább érzem azt, hogy szeretnék haladni tovább a saját utamon és nem megrekedni. mert mások egy helyben toporgása sokszor kényszerített engem is ugyanerre közben, és alig vettem észre, hogy ez is lehet az egyik ok, ami engem visszahúz. sok időt és energiát szántam ezekre a dolgokra és szívemre tehetem a kezemet bátran, hogy nem rajtam múlott a megtorpanás. az én munkám ráadásul egyben szerelem is és úgy érzem eljött az idő, hogy - pénz ide vagy oda - tovább lépjek.
néha maga a döntés meghozatala olyan felszabadító önnön magában, hogy szinte szárnyakat ad. aztán később majd felteszem a kérdést, amit mindenki más is feltenne: mire vártál eddig? 
(nemtom. tapsra? :))))
bízom benne, hogy valami újnak és jónak tudok így teret adni. és abban is, hogy sok más területen meg tudom ezt valósítani. valami ilyesmi ma éjszakára. és most megyek én is aludni... nagyon megérdemeljük :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése