2012. október 4., csütörtök

esti csajos

néha annyit körülményeskedik az ember, hogy hogyan is adja le a felgyülemlett feszültséget... manci ma leverte a fél virágkészletet, pedig NEM olyan helyen volt, a víz ment mindenhová (értsd az új gépre is fröccsent), az agyvizem felment és ráadásul ezzel párhuzamosan kezdtem átgondolni, hogy mennyire is vagyok elcsúszva az előkészületekkel. (azaz tök mindegy, hogy mennyire vagyok álmos, irány a ragasztópisztoly ma estére - pedig egy kicsit túlizgultam ezt a napot szerintem, kb.- azonnal gyógyuétnak nyilvánítottam magam, csak mert már nincs lázam) - na mindegy, szóval a fejem szét akart hasadni meseolvasás közben... majd valami elpattant bennem apu képe láttán, ami manci szobájában van... és úgy elbőgtem magam, hogy alma csak nézett (na ezt magyarázd el neki - egyébként sikerült)...

a kedvem nem rózsás, de a fejfájás egy nagy része távozott a könnyekkel. szuper. legalább ez.
a next túlrendelésem 2/3-át ma simán el is adtam. ennek viszont nagyon nagyon örülök. ezen kívül úgy döntöttem, hogy a fene nagy kritikai érzékem mellett szeretni is fogom magam és kapok egy fejsimit, amiért önállóan megállapítottam, hogy túl sokat (!) rendeltem valamiből. majd egy pofont azért, hogy ez csak egy szín volt, így most felszabadult pénz más színekre. hehe. (de ez még nem biztos - fél fejsimi a betegnek.) egyébként pár levélváltás a vásárlóval és megállapítottam ismét, hogy felettébb biztos, hogy nem leszek egyedül majd a next gumiszobában :) lásd lent egy kis ízelítőt abból, ami már úton van... (vigyázat, függőséget okoz! na de vazze, ez a kabát + felső ezzel a csizmával mennnnnnnnyire cuki már???? :) mentségemre legyen szólva: megjött.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése