2012. október 4., csütörtök

kertész leszek, fát nevelek...

na most az van, hogy szakmát kéne váltanom... bazira nem értek a virágokhoz, így simán előfordul, hogy nagy szemekkel pislogok a virágpiacon, amikor megkérdezem mennyibe kerül adott "zöld". kérdi a pasi, de melyik? mutogatok ezerrel és kényszerülök bevallani, hogy nem tudom a nevét - csak mondjon már egy árat :) és mivel ez virágpiac, mindenből annyit veszek, hogy három asztaldíszbe is elegendő lenne... de sebaj, mert kisebb tétel ott nem létezik és bár félve adom össze a végén, hogy mennyit költöttem, meglepődve tapasztalom, hogy még így is jócskán marad... (akkor miért is nem ÉN csináltam eddig is a virágokat?!?)

na de nem értek hozzá ugyebár. az első "gyerekemet" máris mellékelem. aki virágos, csukja be a szemét, aki nem, annak, lehet, hogy tetszeni fog. mindenesetre képes voltam rá, a megrendelő meg bazira nem volt virágos, így neki is tetszett, tehát a dolog működött, jeeee.

mostantól pedig mindenki legyen kedves drukkolni, hogy holnaputánra nyíljon ki az a majdnem 20 ezer forintnyi kála, amit vettem, valamint képes legyek összerakni egy 1 méteres asztal- és kocsidíszt. megnéztem a youtube-on hogy kell, vazze :)

éljen az internet.

ui: esküszöm el fogom kezdeni a hangulatház blogot a lakberendezéssel és az esküvőkkel, esküszöm!!!
KÖRKÉRDÉS: lenne iránta érdeklődés?

ui2: bazira nem tudom feltenni saját virág kreálmányomat, mert a képeim még nincsenek átmentve erre a gépre, ááááááh.

ui3: megtaláltam a képét a telefonomon, hehehehhehehehehe

ui4: az imént rászóltam a NEJLONZACSKÓRA az előszobában, hogy "artúr, menj ki!" - fáradt-e vagyok? :)

5 megjegyzés:

  1. nekem tetszik a csokor, de tényleg nem vagyok virágos:)

    VálaszTörlés
  2. köszönöm szépen :) van róla és az egészről normális kép is, de a telómban csak ez volt, csak ez sajna nem szemlélteti, hogy azért nem volt kicsi. kösziiiii. majd lefotózom a most szombati produktumot is, mint első komoly főasztaldíszt. még mézeskalács szív is lesz benne, ehhe :)

    VálaszTörlés
  3. szerintem meg baromi szép...kit érdekel, hogy nem vagy virágos! szép és kész. ha egyszer arra adnám a fejem, hogy újra férjhez menjek, biztosan téged kérnélek fel a díszítésre :)
    ügyes vagy!

    és igen, a blogra lenne igény(em) :)

    VálaszTörlés
  4. a csokor igazán gyönyörű,a blogot pedig régóta várom:))

    VálaszTörlés