2012. december 10., hétfő

az új szoba

az új szoba még nincs készen. ezért képet sem nagyon akarok még feltölteni, mert tőlem mindig többet várnak az átlagnál, félkészen még nem elég jó. (de vajon honnan lesz függönyünk és szőnyegünk így, hogy az ágyat (kanapét) nyomom? :)))

szóval alma bement és a két füle alá ért a szája. minden tetszett, nagyon örült, kicsit zavarban volt, majd bírkózott egyet bé-vel az új játszósarokban (ez információ értékű, remélem figyeltek: bé is elfér ott :))) - ezek után lejött és rajzolt. na király, gondoltam, erről ennyit. kb. fél órája viszont felment és azóta nem láttam. ül a játszórészen és félhangosan motyog valami mesét a játékai között, szerel, kalapál, rámol... megzabálom, komoly. ezekért a pillanatokért éri meg minden, de minden!

lávlávláv.

ps. függönyt és szőnyeget szeretnék. MOST. de a falat tuti megfestem csütörtökön... (mivel bé szerdán megy a szüleihez, én meg az összes esküvős cuccot már elküldtem oda, most majd hozhatja vissza az ekrű tüllöket a fa virágaihoz, ehhe.)

asszem türelmetlen vagyok. mint mindig. lám, semmi nem változik :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése