2012. december 21., péntek

reloaded

nnnna. ajándékok 80%-a becsomagolva, dokibácsi (sztem kb. velem egykorú :)) meglátogatva és újabb antibiotikum megvéve. még egy újabb hét... bár javulás azért van legalább, majdnem teljesen, de mégsem. inkább még bogyó. már szinte hiányzott, hogy a tegnapi napot kihagytam.

ellenben engedélyt kaptam "felszállásra"... azaz elmehetek egyszer vásárolni, jeeeeeeeeee :))))) ezt viszont nagyon nagyon várom! bé most elment fellépésre, de ha visszajön... szerintem holnap egy remek nap lesz erre! (elképesztő, hogy a mindennapi dolgok milyen kinccsé válnak, amikor megfosztanak tőle.)

itt van egy doboz OLYAN ajándék előttem, hogy azon filózom inkább senki nem kap semmit és én mindent megtartok... (állítólag így érdemes vásárolni :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése