2012. december 20., csütörtök

kanapé zóna

voltam röntgenen - de orvos nem volt, így csak holnap lesz eredmény. magyarul dokihoz is holnap megyek. remek. ezek után megint a takaró alatt töltöm az estét, juhé :) majd holnap délután megtudom lesz-e még antibiotikum vagy sem... (végülis "csak" 2 hétig szedtem, ma szinte hiányozni fog) - dr.v. azt mondta látatlanban, hogy szerinte csak van ott egy kis mellhártya gyulladás is, azért fáj még mindig. érdekes, ezt anno apu mesélte, hogy neki is volt és az milyen fájdalmas volt. és tényleg.

erről ennyit. mást viszont nem tudok írni :) a mini séta a rendelőbe, gyógyszertárba, delikáteszbe a hideg levegőn... nos éreztem, hogy messze nem stimmel ez még és boldogan kúsztam vissaz ide a kanapéra. viszont lássuk be, hogy itt azért nem pörög az élet :))))) (jó volt kicsit kimozdulni.)

szerintem este lehurcolom az ajándékokat és nekilátok kicsit csomagolni...

**********-

mai vicces, felhívtam egy ügyfelet, azaz a pénzügyüket és nagyon kedvesen mondtam, hogy úgy látom ez a pénz valahogy nem érkezett meg a számlámra - már nem is tudom hogy fogalmaztam, de kifejezetten kedvesen, hogy a számlakivonataim szerint nem történt meg az utalásuk és vajon mi lehet, mert ők mindig rendben utalnak.
a telefon másik végén mély hallgatás, majd a kissé egyszerű, de vidám hang felpezsdült:
- "ejha! még soha senki nem mondta el nekem ilyen kedvesen és szépen, hogy basztunk utalni!"
(a telefon ki volt hangosítva, bé majdnem befordult az árokba a nevetéstől :)))
- "máris utána nézek!"
(és vazze, tényleg nem utalták át... 300e!!!! ezt hogy nem vettük észre??? áááááááh!!!!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése