2012. december 11., kedd

karácsonyfadísz vagyok

pont úgy érzem magam mint egy békésen ringó gömbölyű karácsonyfadísz, aki felhőtlenül ringatózik egy fán... ahogy csökken a lakásban a természetes fény, úgy tör előre az izzósor hangulata. ragyog, villog, boldogan mászkálnak fel-alá ezek az apró fények, imádom.

ebédeltem, leemeltem egy könyvet a polcról és elmerültem benne. ha kicsit jobban lennék, akkor azt mondanám, hogy itt az idő valami kézműves karácsonyi ajándékhoz, ezek azok a pillanatok, amikor van kedved ajándékot készíteni az ünnepekre...

de még nem vagyok sokkal jobban, bár néha azt hiszem és olyankor hamar figyelmeztet a fájó mellkasom, hogy feküdjek szépen nyugodtan...

nálunk idén két gyertyából áll az adventi "koszorú". na és? nálam úgyis csak ma délután indult a hangulat. esküszöm már csak egy kandallóban ropogó tűz hangja hiányzik :o) (állítólag létezik dévédén. hol? én szeretnék.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése