2012. december 19., szerda

fekve nyí

kanapén kuporodás... kicsit elrámolós. tudom, nem kellett volna, de a fejembe vettem, hogy bé miattam van kikészülve, pedig tudom, hogy nem, úgy összességében kifáradt, de akkor is úgy éreztem, hogy legalább itthon kicsit rendbeszedem a dolgokat... a továbbiakban feküdni fogok. kéne. jönnek a kiscsajok. mondjuk bé-ék csak egy órát lesznek távol, addig megoldják maguknak a dolgokat és játszanak. (punktum.)

tök éhes vagyok. finom meleg kajára vágyom. (most.) gondoltam főzök valamit... (őőőő, azt sem lehet fekve), de bé mondta, hogy anyukája küld valamit, jajdejóóóó. és jön a manci szobájába a zöld szőnyeg is... (éljeeeeeeeeen :)))))

holnap meg újabb mellkas röntgen. hát kíváncsi vagyok mit mutat, mert hogy még nem 100-as a helyzet, az is biztos. mindenesetre összebújtam a forró meggymagpárnával és bámulom a tévét. az elmúlt két hétben nagyon profi lettem a tévéműsorban is :)

holnap asszem nekilátok az ajándékokat csomagolni. (fekve.) hmmm...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése