2012. december 18., kedd

egy nagy hiszti

már bé-n is kitört.
ez nem a mi napunk. esténk. mittomén.

a puszta tudattól, hogy megint olyan éjszakám lesz mint az előző, már kiver a víz. ma délután ugyan bealudtam simán, még a nyálam is csorgott, de az az 1-2 óra nem felel meg egy rendes éjszakai alvásnak, még ha jól is esett. nincs most sötétítőnk és én utálom a fényt. de mindegy is, mert aludni nehezen tudok az oldalam miatt (holnap felhívom a dokit és megkérdezem ezmijez??), bé egész éjjel horkol a kimerültségtől, a gyerek meg hol köhög, hol orrot fújunk. most eleve lent maradtam a kanapén, már nem is próbálkozom az ágyban, viszont almát betettük a nagyágyba vész esetére.

sikítani fogok. a tehetetlenséget mindig utáltam, de nem tudok semmiben sem segíteni érdemben, bé nyakában van a gyerek, a háztartás, a karácsonyi minden megvásárlás, áááááh. nem csodálom ha kivan. éjjel megpróbálom nem felkelteni, akárhogy is horkol, akármennyire is nem tudom mancit megoldani egyedül.

kedves jézuska. szeretnék a claire's-ből egy alvó álarcot vagy mit. olyan szemtakarót. amitől sötétben tudnék aludni végre... :( grrrrrrrrrrrrrrrrrrr...

eldöntöttem, hogy holnap meggyógyulok mielőtt végleg megbuggyanok. kérek új antibiotikumot vagy nekem tök mindegy mit, de valaki csináljon valamit.

- end of kettőnk közös hisztije -

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése