2012. december 2., vasárnap

napok

ma voltunk bábszínházban a ponyvaregényben és még halász judit koncerten is a vígszínházban, utána pedig én-köszöntés  é-nél... nagyon nagyon jó kis nap volt, de bazi fáradt vagyok. (nem elég, hogy még mindig köhögök, az orrom is bedugult, így lassan a bőrlégzéssel fogok próbálkozni :)

mégis a tegnapi nap az, ami olyan... jaj, olyan nagyon jó volt. pedig az a poén, hogy kb. SEMMIT nem csináltunk :) reggel balett óra, aztán végre végre nem kellett sehová rohannunk, egész nap itthonkodtunk, a tévét csak este kapcsoltuk be az x-faktorra, mégis olyan jól elvoltunk egész nap együtt, nagyon élveztük :)))) azt gondoltam ezt majd valahogy velősen ki fogom tudni fejteni, túl koki vagyok. majd egyszer legközelebb.

bé szerint hülye vagyok, hogy nem pihentem ki a betegséget. holnapra két megbeszélésünk van. mégis mire gondolt: mikor? mindenesetre most szorgalmasan fekszem a takaró alatt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése