2012. december 19., szerda

semmikülönös

tegnap megcsináltuk mancival az ovinénik ajándékat... totál késésben voltunk persze, mert fekve viszonylag nehéz alkotni... de v. olyan rendes volt, hogy eljött érte este és még utolsóként bele passzírozta a csomagba :) namármost alapanyagunk nem nagyon volt mindehhez, mert ilyeneket csak én tudnék beszerezni... ezért körülnéztem mi van itthon. nos, nem ez lett életünk nagy műve, de végül három üveges epres gyertyát dekoráltunk ki, alma nagy örömére - és ez szerintem az ovinéniknek is jó lesz, mert maga a gyertya meg tök szép. na ennyi.
most elrongyoltam artúrért a kozmetikushoz - két hete nem vezettem, szinte fura volt :) de egyben muszáj is, mert egy órával hamarabb lett kész, és zs. aki ment volna érte még nem volt itthon.
tehát most visszaköltöztem a takaró alá pihenni. lassan nyugdíjba is mehetnék akár.
ettől függetlenül egy leheletnyivel jobban vagyok. de nem teljesen még. meglátjuk mit mutat a röntgen holnap... (csak nem akarok több antibiotikumot, neeeeem.)

ps. kicsit elegem van a konfliktusokból. és a szelektív memóriából.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése