2012. december 28., péntek

semmikülönös

úr isten, de rég nem írtam... (és most sincs időm :))))) nemsokára jön egy hatalmas barátsereg, amit nagyon nagyon várok! mivel még mindig nem vagyok 100-as, azt gondoltam legyen itt, mert itt elgubbasztok a kanapé sarkán és megkértem mindenkit, hogy hozzon valamit, máskülönben simán a konyhában állok fél napot, és a barátoktól lehet ilyet kérni.
naja. így fél napot rámoltam és takarítottam az érkezés előtt (pedig bé csomót segített) - mekkora egy idióta vagyok :))))) azt kellett volna, hogy másnál legyen. na mindegy, nem mindent gondolok végig, ez kétségtelen.

de a lényeg, hogy jönnek és megvallom őszintén már tökre hiányoznak, mert rég találkoztunk. láv. a karácsonyfa alatt hegyekben állnak a frissen becsomagolt ajándékok, jááááj, de jó lesz!

most nem fogom tudni leírni a karácsonyt, de majd egyszercsak... :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése