2012. január 12., csütörtök

féléjszaka

holnap jönnek megnézni a lakást, ezért gondoltam gyorsan (?) elpakolok. miután ezt kigondoltam, spontán leszedtem a fát. ezek után - ami egyébként nem kis meló volt - legalább úgy nézett ki a lakás, mint ahol fenyő tűleveles bombatöltet robbant, de ami sokkal nagyobb gáz, az a sok dísz, girland, fények... vááá.

asszem kb. most adtam föl és inkább elmegyek aludni :)
majd holnap délelőtt rendbe hozom a helyzetet, mert kizárt dolog, hogy a százezer játék két millió szanaszéjjel heverő darabját ma (azaz már holnap van) értelmesen elpakoljam. de legalább "remek" estém volt - asszem a non-stop rendrakás és én határozottan nem leszünk barátok :)

ps. egyébként tök jót akartam írni, de olyan álmosan kóválygok, hogy a gondolataim értelmes mondattá formálása kezd komoly gondot okozni. szpáty.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése