2012. január 27., péntek

jónapot

fél napot a kikában töltöttem. de most nem a munka részét akartam kiemelni (abból végül én jöttem ki a legjobban, hála égnek :)))) hanem azt, hogy váratlanul ott álltam szemben A VALAMIVEL. teljesen váratlanul ott volt velem szemben egy HATALMAS fehérre festett fából készült HOME felirat. azaz a négy külön betű. CSODÁLATOS. majdnem elájultam. tavaly ezüsz színben kerestem (fémből) mondjuk három hónapig, sehol semmi. az ügyfélé lett volna. ebbe itt belekapaszkodtam, mondván, hogy megveszem neki, max. lefestem. mire fél lépést távolodtam, már tudtam, hogy nem neki veszem, hanem magamnak. és jelnek tekintem (khm... :)

utána úgy éreztem olyan fantasztikus hangulatba kerültem ettől a négy betűnyi impozáns falidísztől, hogy nagyjából bármit lehet tőlem kérni - teljesíteni fogom. ezért elrongyoltam egyenesen a gyerekért és az egész estét a játszóházban töltöttük csúszdázva és rohangálva. imádtam. (a bokám kevésbé.)

a játszóházban a csúszdán megszólított egy nő. láttam, hogy méreget. nem értettem miért. végül erőt vett magán és konkrétan rákérdezett, hogy teszveszezek-e, mert szerinte tőlem vett egy tök jó kis next cipőt... és tényleg :) és nekem ez az apróság és az összemosolygás baromira jólesett.

szóval ma ilyen jó kis dolgokat éreztem.
oszt lesz ami lesz.

3 megjegyzés:

  1. óóóóóóóóóó, ha szereted az ilyeneket, itt a csapból is ilyenek folynak, élek-halok értük én is, fából, papírból nem is lenne drága hazaküldeni! Alma neve is igen jól mutatna a szobája falán... ;)

    VálaszTörlés
  2. pl: http://www.decorativewords.com/ - itt nézd meg a cserépbe szúrható virágdísz-szavakat is, bejárati ajtó mellé ideális <3

    VálaszTörlés
  3. köszönöm :) itthon nehéz kapni, csináltatni lehet, na meg néha felbukkan egy-egy darab valahol. sajjjjjnos. mindenesetre túl azon, hogy sokat kerestem ilyet, konkrét JELNEK vettem a SZÓ miatt :) :) (almának van az ajtaján alma felirat, de a szokásos színes gyerek fa betűkből és már az is baromi édes)

    VálaszTörlés