2012. január 29., vasárnap

nagyon vasárnap

ma bé ellopta almát, hogy elvigye anyukájának, amíg elmegy focizni. én meg szépen elmentem az auchanba ajándékot venni délutánra és közben bekukkantottam a spontán fodrászatba, hátha ott a csaj... ott volt :) rájöttem, hogy nem sietek sehová, meg tudom várni, így szuper új frizurával jöttem ki. ajándékok is meglettek és még arra is volt időm, hogy leüljek meginni egy kávét. lassan szürcsölgetve, nem rohanva sehová, várva azt, hogy hazaérjek és hazaérjenek... üres vasárnapi utakat szeltem át és rájöttem, hogy szeretem a vasárnap hangulatát és igen, néha jó egy kicsit egyedül lenni, pont ezért.

aztán most nosza indulás a "buliba" (bocs, ami a gyereknek zsúr, az nekünk feltétlenül buli, mivel már remekül elszórakoztatják egymást és tök jókat lehet mellettük beszélgetni :) készültem apró ajándékokkal a csajoknak is, egyszerűen "csak úgy", ami szerintem még mindig a legjobb érzés, amikor nincs célja, nincs oka, csak meglátsz valamit és arra gondolsz, ennek xy hogy örülne és megteheted, hogy megvedd. még szépen be is csomagoltam őket, névszerint címeztem és indoklást is írtam az aprócska csomagokra: "mindjárt tavasz lesz" - de hát ez egy indok, nem? :)))))

a gyerek már veszi fel a cipőjét, miközben bé még zuhanyzik - remek. tüll tütüben áll az ajtóban és alig vára, hogy induljunk már el, a legkisebb táskájába rakott egy pónit, mert az fontos. szerinte így kerek az élet és én csak irigyelni tudom a világképét :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése