2012. január 23., hétfő

nemsemmi

nem igazán pihentetem a bokámat... ma voltam bé-vel kutyát sétáltatni reggel jó hosszan, majd kinn a szerelmetes telkünkön/építkezésünkön (azaz hegyet másztam rózsatövisek között, de ezúttal legalább nem magassarkúban szoknyával, hanem játszóruhában :) és egész délután takarítottunk, mert jöttek megnézni a lakást. az este a felpolcolt lábaké.

a kettő között meghallgattam ominózus imre véleményét a félkész házról és mivel csak jót mondott, így üveges tekintettel ültünk le kávézni az új kedvenc helyünkre: remekül ment az elszakadás, brávó. egyébként amikor reggel megérkeztünk a helyszínre, ismét ugyanaz a "hazaértem" érzés fogott el. ez rémes. ijesztő és jó egyszerre. mindez annak ellenére, hogy gőzöm nincs mi lesz mindebből. talán semmi, talán minden.

egyébként meg. egész este ajándék dalt írtunk bé-vel. kár, hogy nem vette egy kandi kamera micsoda rímek jutottak eszünkbe néha :) a dal nagy része készen van és sajnálom, hogy ennyire sürgős, mert az mindig kicsit a minőség rovására megy... de közben talán mégsem, nem tudom. imádom beleszőni azokat a személyes dolgokat, amelyeket elmondtak a másikról... (és végre egy megrendelő, aki rögtön elsőre rengeteget mondott!! :)

a hátam mögött megy a reklám, amiről eszembe jutott bé-ék szombati bulija, ami szerintem remekül sikerült minden szempontból. éjszaka még volt egy spontán zenekari buli k-éknál, ahol kicsit megilletődötten ültem a fotelban, mert én azért még mindig többet olvasok róla az újságokban, mint amennyit beszélgetek vele: nem ismerem húsz éve mint a többiek. de szuper csaj, kedves, természetes és nagyon bírom a humorát. az külön tetszett, hogy éjjel kettőkor pizzát rendelt a társaságnak, de a férje számát adta meg. másfél óra múlva - mivel erről elfelejtett neki szólni - a férje meglepetten nézte a 8 nem fogadott hívást. szegény pizza futár gondolom lent kalibrált egy órán át a hóban, aztán feladta :))))))) a pizza huligán! :)))))))

na megyek vissza gyúrni a dal szövegét, mert bé-nek mennie kell dolgozni... holnap éneklik fel, így nincs idő szarakodni. és úgy tűnik aludni sem :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése