2012. február 21., kedd

érdekes

olyan szinten húztam ma fel a citadella éttermen, hogy az oviba menet még fröcsögött a nyálam - egyszerűen nem akarom elhinni, hogy ennyire rohadt pofátlanok. aztán lassan csitultam, ahogy a gyerekek közé értem (persze ilyenkor muszáj is, mert nyilván nem káromkodok hangosan egy óvodában :) - utána elindultunk a bábszínházba (azaz a művelődési házba - vazze, ott sem voltam még) és szép lassan azon kaptam magam, hogy már nem is foglalkoztat annyira... az előadás szerintem rémes volt, de a gyerkőcök baromira élvezték és ez a lényeg. mi zoé-apukával néha egymásra néztünk majd fel az égre, mert nekünk kicsit kínszenvedés volt, ráadásul bazira fáztunk is, mert csak egy szőnyeg választott el a hideg kőtől - de a gyerek szeme, ahogy csodálattal néz egy bábot... hát ez mindent megér :) bevásárlás közben pedig már csak a vállam vonogattam. f.szom fogja ezzel idegesíteni magát este. elolvastam a két újabb levelét a nőnek (aki az ügyfele szerint "rúdra való", azaz kb. egy rúdon pörögve lehetne értelmezni inkább :) és már le sem szartam. nem az én pénzem egyébként sem, épp csak a pofámról leszakad a bőr a lehúzás miatt.
azt tudom, hogy én mit tennék: elmennék más étterembe és még fel is nyomnám őket a fogyasztóvédelemnél. de tartok tőle, hogy a pár annyira ragaszkodik a helyhez, hogy ezt nem fogják akarni, innentől meg nem érdekel az egész. csak kicsit szomorú vagyok az átlag magyar "b.sszuk át a külföldieket" hozzáállástól, de azt majd jól túlélem...

mindenesetre valószínűleg meg fog jelenni a neten a citadella panoráma étteremről egy több mint negatív hír...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése