2012. február 10., péntek

"megéri" morzsák

az ember nyugtassa magát azzal, hogy ha utánozzák, az csak a saját egyéniségét erősíti.
(és ne legyen ideges emiatt.)
kérdés, hogy megéri-e egyedinek lenni azzal a tudattal, hogy mindig lesznek, akik ezt lemásolva próbálnak majd valamelyest kitűnni.

**********

farsang az oviban... konkrétan könnyekig hatódtam, ha ciki, ha nem. annnnnnnnyira édes volt az egész brigád, hogy az csak na és annyira örülök, hogy alma meggyógyult erre az egészre. kutyáját a hóna alatt szorongatva tündérszárnyakkal araszolt be a terembe, annyira édes volt, tiara a fején...

szóval az az igazság, hogy ez egyike volt azoknak a pillanatoknak, amelyek miatt megéri, amik igazi tartalmat adnak az ember életének, bármennyire is furcsán hangzik ez egy óvodai farsangról.

pedig de.

**********

utána utolsó ezresből kávézás - ahogy szoktuk. és egy nagyon spontán mély beszélgetés... hmmm. nem tudom most kifejteni. talán majd egyszer. mindenesetre határozottan megéri néha a rossz dolgokról is nyíltan beszélni, mert lehet, hogy épp a jó irányba vezetnek.

**********

tegnap este felhívtam egy stockholmi szállodát és megkérdeztem a recepcióstól, hogy ha én most küldenék egy word dokumentumot, kinyomtatná-e és betenné-e annak a vendégnek a szobájába, aki ippen ma 40 éves és nem tudott ma hazajönni az üzleti útról...? :) örült és boldogan segített. késő este jött bé telefonjára a hatás: "nem jut szóhoz a meglepetéstől, itt várta az ágyon egy borítékban..." - néha ennyire egyszerű örömet okozni valakinek. senki ne mondja, hogy ez pénzkérdés :))))) bár bé egy kicsit vitatkozott, hogy az e-mailt elküldhetnénk ennyi erővel neki is, én azt mondtam, hogy az ember lassabban változik mint ahogy a technika fejlődik. e-mailt kapni vagy egy nyomtatott levelet egy borítékban? a szívünk még mindig nagyobbat ugrik ez utóbbi láttán... és igazam volt :)))))))))))))))))))))))))

az ilyenektől megint csak megéri létezni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése