2012. február 21., kedd

mareggeles

alma oviban, kutya megsétáltatva a csodaszép időben (hála égnek az olvadásért, egy merő sár lett a lábától a lakás, grrr...) és kávé elfogyasztva a kedvenc öreg bácsikám társaságában. és ma még az újságos fiú is remekelt, nagyon édes volt.
úgy összességében egy nagyon szép napos reggel. bár én még mindig ugyanazon töröm a fejem. érdekes, hogy vannak dolgok, amelyeket látok magam előtt. majdnem kristálytisztán. látom, mert látni szeretném, hogy úgy lesz és ez mindig az első lépés afelé, hogy teljesüljenek az álmaink ;o)

egyébként meg. gyorsan nekilátok a mindenfélének, mert délután bábszínházba megyünk. én még nem voltam, mert nem is különösen szeretem, de mivel megy mindenki, így mi is megyünk, bé úgyis próbán lesz. hát, kíváncsian várom - a lényeg persze az, hogy a gyerekek élvezzék, a többi szerintem mellékes.

gyorsan kicsomagolom a sütit, amit reggel küldött nekünk lili-anyuka.. állítólag hello kitty-s. voltaképp tök mindegy, egyszerűen meg vagyok hatódva ezektől a cuki kis helyi gesztusoktól :o)

***************

kellene nekem egy hét. egy olyan hét, amikor nem stresszelek semmin, amikor épp úgy érzem, hogy utólértem magam annyira, hogy ezen a héten csak és kizárólag azzal foglalkozzak, ami nap mint nap jár a fejemben: hogy hogyan tudnám kellemesebbé tenni mindazt, ami most nem feltétlenül stimmel, hogy le tudjam mosni az ablakokat, hogy ismét felszámoljak pár bermuda háromszöget a lakáson belül, hogy kicsit rendbe rakjam odakinn a kertet, hogy rendszerezzem a dolgozószobát... és úgy összességében, hogy letisztuljon körülöttem minden. mert kell ez az érzés. nagyon. valamiféle tavaszi nagytakarításra vágyom kívül-belül már most, mert megtéveszt a napsütés, nem tudom, de már nem kell sokat várni, hogy állandósuljon a melegedő idő... de jó is lesz.

időt és kiérdemelt nyugalmat akarok és ahhoz az kell, hogy a jelenlegi dolgokkal készen legyek minél hamarabb.

(a nappalit betemették a játékok. segítséééééééég!!!!!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése