2012. február 29., szerda

grrrrrrrrrrrr

ez nagyon kemény. két órával ezelőtt értem haza és azóta igyekszem mindenki e-mailjére reagálni, miközben jönnek az újabbak és persze mindenki mostazonnal vár választ, illetve minden ügy olyan, amire tényleg kell is reagálni. grrrrrr.
egyébként is. valami olyan feszültség dolgozott ma délelőtt bennem, hogy a kika parkolóban a széllel szemben a kocsi felé sétálva kedvem lett volna hatalmasat ordítani és elrepülni a széllel valahová nagyon messze.

nem elég, hogy végighallgattam, hogy a pangasius filé mennyire egészségtelen amiatt, ahogy tartják és etetik és oltják a halakat, de még azt is kimondták helyettem a rádióban, amin napok óta gondolkodom - hogy az ember MEGPRÓBÁL egészségesen enni, nem venni mesterséges dolgokat... de basszus, ha már egy hal, egy hús, egy zöldség is tartalmazhat gyakorlatilag BÁRMIT a nagyobb haszon érdekében, akkor érdemes-e???

teljesen elkeseredtem és egy pillanatra a vállamon éreztem a teljes emberiség súlyát, ahogy önmagát írtja ki a kapzsiságával és nemtörődömségével...

(igen, megjött, na és? majd beveszek valami jó kis vitamint egy műanyag hordozón és lenyugszom, nem? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése