2012. február 22., szerda

kiszomjazva

komoly elhatározásom ellenére sajna nem vettem le a kesztyűt tegnap mégsem. nem értem, hogy ha egyszer tényleg nem az én pénzem, nem az én lelkiismeretem, akkor miért igazság-harcoskodom itt. de az igazságérzetemet mérhetetlenül bántja ez az egész ügy. nem szeretnek most engem - de rájöttem, hogy ez nem érdekel. vén koromra tán megtanulok végre szelektálni a fontos és kevésbé fontos vélemények között, ki tudja.

nemsokára indulok is tovább. a lelkesedésem a negyedére csökkent kábé - de sebaj, remélem nemsokára lesznek sikerélményeim is, nem csak falakba ütközöm mindenhol. voltaképp süt a nap, meglepően meleg van, szuper jót sétáltunk artúrral, utána a-val dumáltunk egy nagyot és már ideje menni dóóógozni - de tudod mire vágyom igazán? szeretném ha mostanában akadna valami - bármi - ami SIMÁN megy. ami sikerélményt és jó érzést okoz minden szempontból.

azt hiszem ki vagyok szomjazva erre az "apróságra".

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése