2011. október 12., szerda

az igazság

én azt gondolom, hogy ijesztően igaz, hogy minden kívánságunk teljesül.
éppen ezért nagyon nagyon pontosan kell kívánni...

például azt mondtam ma, hogy ANNYIRA vártam a mai napot dr.v-vel és i-vel a gáton (ott kezdtem reggel, bocccccs :) olyan jó lenne többet lenni velük (!!) és mennyire nincs kedvem a délutáni ügyfélhez (!!), aki már reggel rám hozza az idegbajt a puszta ténnyel, hogy találkozni fogunk...

erre kifelé sétálva cseng a telefon, hogy ügyfél lemondja (!) - ez lehetne jó is, de mondjuk azért, mert a kislánya belázasodott - ilyen áron nyilván nem szerettem volna. majd i. akkorát taknyol a biciklivel, hogy a nap hátralevő részét az orvosi rendelőben tölti és gipsszel távozik, így én egész nap adéllal és vandával lehetek amíg ő a röntgenre vár...

szóval tessék mindig PONTOSAN kívánni, mert tényleg teljesül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése