2011. október 28., péntek

is

oviból elsétál, artúr reklámfilmbe illően csahol a kerítéshez kötve - manci az első bokornál közli, hogy akkor ő menten bepisil, kezemben kutya, kabát, táska és gyerek, király, akkor bugyi lehúz, két liter pisivel öntöz, bugyi vissza. hazafelé minden kő, dióhéj, fűszál és egyéb megtekintése, közben folyamatos nyígás, hogy "de én akarom fogni a pórááázt..." (sikítok) majd a ház előtt 100 méterrel spontán összeesés: "anya, én olyan fáradt vagyok, nem tudok tovább menni..." - nem a frászt nem, csak nem aludtál és tök fáradt vagy. (kis édes drágaságom :o)))) autóba bepakol, irány erikáék...

az este rövid és velős összefoglalása a két egymásnak feszülő hisztis gyerekkel egy mondatban, amikor erika rámnézett és feltette a kérdést:
- "szerinted ha most lenne itt egy csaj, akinek még nincs gyereke, akarna?"
a ma este után? szerintem NEM :o)))))

még mindig könnyekig vagyok hatódva attól, hogy ovis lett.
kicsi nagylányom. lekvár vagyok.

egyébként meg.
holnap gereblyézni fogok. hajat és földet egyaránt.
(azaz felszántom a felásott udvart, majd spontán kerítek egy fodrászt, aki MOSTAZONNAL lenyírja a hajam, mert épp most érek rá, nemtok bejelentkezni. punktum.)

szerintem már rég aludnom kéne :o)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése